13. juuli 2015

Speedomeeter

Halleluuja!
Milline "suvi"!

Puhub pidevalt ja ei saa vinguda mitte millegi üle. Isegi õhtuti puhub. Ja öösel ning varavalges.
Mine millal iganes, kuhu tahes, siis kui vabaned.
Pühapäeval mängis ilmamees põhja- lõuna- ja idalastele vingerpussi, ainult läänelased said päikest ja sekka mõnusat loodetuult.
Toppu sõit läks vaevaliselt, sest ma ei olnud seal aastaid käinud ning majad olid vahe peal veel rohkem lagunenud, puud kõrgemaks kasvanud ning õigeid teeotsasid kätte leida polnud sugugi nii kerge kui aastate eest. Siiski leidsin selle Secret spoti üles ning minu üllatuseks oli seal tuulekummardajaid veelgi.
Pikka möla purje suurustest, laua laiustest ja emotsioonidest ei hakka ma siia kirjutama.
Lihtsalt ühest arusaamast mõni sõna.
Ei teagi, kas oli süüdlaseks sile vesi või hea sportlik konditsioon, aga ma tunnen kiirusest väga puudust. Arvasin, et Falconiga tulistan nagu väle põder mööda vett, aga ei midägist. Ikka slow motion  ja spinnamine. Paistab, et midagi on kas minu, või minu varustusega väga valesti. Tippkiirus 40,3 ei tundu mulle üldse "tipp". Falconi-suguse paugupilliga peaks ikka enamat teha suutma.
Täna lähen uue uime jahile, ehk annab see veidi efekti. Midagi muud ma küll ette võtta ei oska.

Igatahes ökodraivisin Topus 50 km, Päike paitas põski ja oli väga mõnna-mõnna. Sellised päevad panevad elu täistuuridel armastama.
Ja Kaitseinglid, minu kõrval..  neid pean ma samuti tänama, sest GePSu andmeid vaadates näen selgelt kui ohtlike veealuste kivivälude kõrvalt olen ma mööda põrutanud, teadmata, et mõni sentimeeter veel ja "frontloop" it is. 
Jälle targem.
Elagu tehnoloogia!
Halleluuja!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar