26. aug 2009

Surf, pipraviin, Diiva ja kargud

posted by: Regina - the AntiSurfer

Kõlab hullumeelselt, kas pole? Team Chica Saaremaa tripp oligi kõike muud kui süütu nädalalõpp. Seiklustest ja sekeldustest me puudust ei tundnud.

Juba kolmapäeva pärastlõunal pakkisid naised (koju jäi sel korral vaid Chica Kati) kokku oma maise vara ning surusid selle autodesse. Chica Helle auto, näiteks, kandis katusel 4 lauda ning salongi pressisime 9 purje koos lauaga. Omavaheline suhtlemine oli raske, sest hääl oli aga pilti ei olnud.

Jõudnud Muhumaa ja Saaremaa piirile leidsime me merelt oma enda teamikaaslase...
Chica Urve, meie lahke võõrustaja, sai juba samal päeval Väikese Väina surfikorra kirja - olgugi, et ilm oli juba sügiseselt jahe ega meelitanud vette.

Neljapäeva hommikul kui olime ligi 15se pealisele kambale (lisaks Chicadele oli Urve juures ka team Gringo :)) keetnud ämbritäie surfiputru, asutasime endid tuulte jahile. Esimesel päeval võõrustasid meid Tehumardi tuuled ja kalavõrgud. Helle ja Regina sõitsid võrguslalli F-dega ning Urve ja Eteri väikeste laudadega.Glissituult jätkus F-dele, misõttu me sundisime ka Urve F-i proovima. Ja see meeldis talle! Tuli merelt lai naeratus näol.

Päev kujunes viljakaks, sest lisaks surfile liikus meie surfiautode kolonn Tehuka metsade vahele kukeseeni korjama. Kes noppis neid kilekotti, kes lükra sisse ja kes pidi seene maha võtmiseks kasutama kirvest.....

Õhtul vaaritasime me taaskord - maailma parim kukeseenepasta ja võlujook Pipra viin, mille tõttu tuli meil ka ööklubisse Diiva minna ühtekokku 3 ööd järjest.

Reedel põrutasid sõprus-teamid Sõrve-Säärde, kus tuult oli piisavalt ning kõik chicad said kirja peaaegu kordaläinud surfipäeva. Oli maatuul, mistõttu käitus puri nagu tige ketikoer, kes tahab kord paremale, kord vasakule nuuskima minna... Sõrve-säärega meenub veel üks ebameeldiv seik - nimelt ei lastud meid autodega väravast sisse sõita ning ähvardati politsei kutsuda. Nüüdsest olevat ka seal surfaritel piirang peal - ei mingit parkimist ja autosid. Kahju, et meile ikka ja jälle kaikaid kodaratesse visatakse. Lõpuks ei olegi meil surfaritel kohta, kus oma kirge taltsutada saaks...
Võtsime endile ka väheke vabadust teha mõned naiselikumad kaardid...

Bacardi Funi esimene päev oli meeldejääv. Chicade Hanna, Urve, Eteri ja Anneli jaoks oli see parim surfipäev. Harjutasid pöördeid ja arendasid kiirust, seda Nasva tagumises lahesopis. Chica Kati oli aga ametis võistlustulemuste fikseerimisega.

Teami asusid esindama roosades särkides Helle ja Regina. Paistab, et sel korral olid saatusel mu jäuks varuks hoopis teised plaanid. Krüssasin merele, et jõuda esimesse starti ning hüppasin veest startimiseks enda arvates sügavas kohas vette. Käis krõks, keha läbistas valukiir ja kui jalule tõusin leidsin end põlvekõrgusest veest. Tulemus - kuu aega surfivaba elu ja edaspidi toetav side... Kõik see jõudis mulle kohale alles pühapäeval, kui rahvas formulatega merele läks ja ma teadsin, et see oleks olnud ka minu päev... pisaraid kuivatas päike.

Aeru ja kepiralli - kuivörd Saaremaalt nädalavahetusel karke ei saa, tuli läbi ajada aeruga. (Siinkohal suur tänu Henry`le karkude eest!)

Helle seevastu tulistas raskete tingimuste kiuste merel edasi-tagasi ning andis endast köik.

Tulemustest: Chica Helle on seeria tulemuste pöhjal naiste arvestuses 3ndal kohal. Ent veelgi olulisem* - HangLoose on taaskord meie teami poolt alistatud. Paistab, et nendest Chicadele vastast ei saa ja peame rinda pistma mõne teise teamiga. Chicade järgmine sihtmärk on Team Visa- vaatame, kes selles heitluses peale jääb. Kinda oleme me Visadele visanud, vaatame, kas võtavad me väljakutse vastu :)

Meie saare surfitripp löppes imeilusa õhtuga - päike loojus otse südamesse ja öhates tödesime me, et meil oli selle suve köige ilusam tripp.
*narrimist ja naljatamist sellel lehel ei tohiks keegi südamesse/hinge võtta. Teeme seda puhtalt reitingu nimel ...

1. Kiiret kiiret paranemist Sulle Regina!

VastaKustuta
  2. Me võtame Teie väljakutse vastu. Visa Team

Reginale paranemist ja kõik mis ei tapa teeb tugevaks. Mõtle positiivselt ja jalg paraneb kiiremini. Positiivne on see, et see ei juhtunud kevadel... vaid sügisel. 1,5 aastat tagasi kevadel tundus ka mulle kui vasaku jala kõõlus purunes, et surfiga on siis lõpp...