7. märts 2010

Suusk versus surf

postitas: Regina


Chicade blogi viimase aja põhiteemad on olnud kas surfiparadiis Hawaii või suusaparadiis Eesti. Kaks nii vastuolulist, ent paeluvat ja aktuaalset teemat. Surfiteema tõuseb taas päevakorda sest kalendis vilgub juba aasta kümnes nädal ning enam ei ole palju jäänud - varsti saab uime märjaks teha! Ent siiski tundub, et uime saab märjaks vaid juhul kui see läbi jää suruda.

Paistab, et sel aastal saab teha kaks triipu päevas - ühe merel ja teise suusarajal. Kirg, mille see kaunist talv suustamise vastu on tekitanud, on taltsutamatu. Olen veidi isegi mures, kas surf mulle enam nii väga meeldibki. Tõesõna - ma ei ole talve jooksul kordagi tundud, et tahaks poomist haarata ja jalad aasa libistada. Mu igapäevane obsession on suusarajad. Kes oleks seda osanud arvata, et ka suusad suudavad inimesega teha seda, mida surf! Peas põksuvad tuule asemel küll mogren ja wassberg, ent tunne, mille pärast trenni saan, on sama mis pärast päevakest tormisel merel. Ülim nauding.

Üsna palju põnevat, naljakat ja valusat on suusaradadel läbi elatud. Liigagi sageli haiguste küüsis piineldud. Tüsistused nagu sõrmeliigeste põletik ja põlvevalu... Ent see kõik ei ole piisav põhjus suuskade nurka viskamiseks. Eesmärk - 800 suusakilomeetrit ja tõusude läbimine wassbergiga on peaaegu täidetud. Kui eesmärke ei oleks ... kui lund ei oleks, istuksin ma kodus ja halaks päevast päeva kui kaugel on surfihooaja algus ja kuidas ma tahaks, et talv saaks juba läbi. Praegu veedan ma ootusaja parimal võimalikul viisil. Piitseps on valmis poomi kangutamiseks ja tasakaalutunnetus on saanud täiesti uue taseme. Vorm on hooajaks valmis.

Põnevaks on selle suusatalve teinud kindlasti massiline suusahullus. Küllap märkas iga eestlane, mis toimus sprodipoodides, millised ummikud olid suusaradadega piirnevais parklates, mitusada inimest väisas suusaradasid. Kui poplaarseks muutus Pulleritsu suusablogi ning Tääri suusapäevikud ja kui raske oli saada aega suusatreeneri eratundi.

Milliseid emotsioone loob suusatamine kui saad seda teha särava päikese saatel, paari miinuskraadi juures, seljal loksumas soe mee ja sidruniga piparmünditee.

Kui minu kirjeldused teid suuskadele ei motiveeri, siis ehk annab tõuke suusasõiduks EPLi üleskutse kõigile tiimidele... osalegem surfitiimide suusahetlusel! http://purjelaualiit.ee/1950



Chicad proovivad kindasti kohal olla ja oma "pütilauad" libisema saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar