23. juuli 2009

Tere tulemast teami Urve!

Team Chica värske surfarliige on Urve. Teate ju küll - see säravsilmne adrenaliinijanune surfipliks!

Urve surfilugu sai alguse nii:
"Teadsin juba aastast 2002, et minust saab surfar;), esimesed katsetused õnnestus enam-vähem sooritada 2004. aastal ning tõeline surf algas enda varustuse soetamisega 2006. aastal. Läksin lihtsalt poodi ja vaatasin, et vot seda lauda jaksan ilusti randa tassida – mul õnnestus Surfhousest haarata kaasa 110 liitrine Fanaticu noorte ja laste algajate laud nimega Ripper ning 5.4 Arrows’ puri. Ütleme nii, et esimene ja teine kord oli lauaga keeruline, kuna esimesed katsetused olin teinud 2004. aastal ca 200 liitrise lauagaJ. Tol 2006. aastal olin vist ka peaaegu tuuletutel päevadel vees, ühesõnaga, kui puhus 3-4 meetrit, olin mina raudselt merel. Tänud kõikidele tolleaegsetele õpetajatele. Hooaja lõpetasin Dahabi surfireisiga, mis andis juurde nii oskusi kui ka teadmisi. Kõik sellised õppereisid aitavad arengule kõvasti kaasa. Uue hooaja alguses müüsin oma laua maha, mina ju enam algaja ei olnud ;))) (tegelikult ei saagi surfi kunagi vist päris selgeks, alati on mingid tingimused teistmoodi). Soetasin endale Fanatic Eagle 101 L, mida kasutan suure lauana siiani. 2007. aastal vahetasin ka kogu oma purjepargi välja. Nüüd koosneb see Gaastra purjedest: 6.4 Remedy, 5.4 Poison (minu lemmikpuri!!), 4.7 Manic ja 4.0 Manic ning väikseks lauaks valisin Fanatic Freewave’ 77 L. Hooaja avasin Cran Canarial, kus sõitsin Bahia Felizes, wave’ spoti mekas Pozos käisin loomulikult ka ära, kuid ei söandanud veel vette minna, ega mul muidugi varustust ka polnud.2008. aasta surfihooaja avasin varakult Margarita saarel ning jõudsin hooaja jooksul enda jaoks palju erinevaid, uusi surfispotte avastada: Undva, Tagalaht , Topu, Räpina jne. Hooaja lõpuks jõudsin ka oma esimesed jibed tehtud, mille õppega sel hooajal jätkangi."
Urve peab blogi aadressil http://surf.morgenholm.ee/
Ent kindlast saate tema tegemiste kohta lugeda ka chicade homepage`ilt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar