26. juuni 2009

Pirita: FF versus F (Regina)

Kuulutan kiidulaulu oma FF (“freeride-formula”) lauale lõppenuks!
Eile sai mulle selgeks, mida kujutab endalst formula (F) ja miks sellest nii paljud surferid lummatud on!
Jaanus, kellel näikse olevat selge huvi minust formulachica kasvatada, organiseeris mulle Heiko formula, millega mind merele sundis. Pean tunnistama, et otsisin igasugu vabandusi, miks mitte seda ülihabrast ja ülimassiivset lauda katsetama minna. Kuidagi hirmutav tundus mulle mõte hoopis teist liiki, teises suunas sõitvast lauast. Õnneks ei jätnud mehed jonni ja hetke pärast oli minu 7.8 puri lauale kinnitatud ning Hellega koos kihutasime lahele.
Minu esilagne hirm suure laua ees oli asjatu. Sõita oli kerge ja jalad sain ilma igasuguse pingutuseta kenasti aasa. Üksnes laua käima pumpamine oli mõnevõrra erinev tavalise freeride laua „käivitamises“. Seda elukat tuleb kogu kehaga “võtta”. Pumpamise peale võtab laud päris eriskummaliselt tuurid sisse – hakkab esialgu nina üles viskama ning hüplema. Ent kui laud glisseerub näib see ühteaegu nii massiivne kui ka õrn. Vaatamata oma kogukusele liugleb see mängleva kergusega üle vee …
Mikro-puri ei lubanud mul küll mitmetunnist sõitu nautida, ent maitse sain suhu ja mõte formulaga uuesti merele minna tundub äärmiselt ahvatlev.
Tuulevaestes oludes on F parem kui FF.
Aitäh Heikole ja Jaanusele!
Ühtlasi täname me Hellega ka rigamise ekspert-teami, kes Helle purje kokkupanemise osas väärtuslikku infot ja õpetust jagasid. Topu laagris saame praktiseerida, kuidas seda 8.5st üksi ja kiiremini rigada saaks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar