25. juuni 2009

Freeride-formula (Regina)

Jaanipäev tõi kaasa ühe ilusa suvise surfipäeva Pirital.
Esmakordselt sellel aastal sai selga tõmmatud õhuke kalipso ning paljaste varvastega vette mindud. Viimane osutus siiski pigem kalngelasteoks, sest vesi oli liig külm ja jalad tõmbasid krampi...
Aga virisemine ei ole chicade pärusmaa.

Vaatamata sellele, et viimne kui surfar oli merel formulaga, otsustasin ma oma freeride laua proovile panna ning ühendasin sellele 7.8 purjega. Poomi panin nii kõrgele, et sõidu alustamiseks tuli sisse võtta "rippasend", ent see asendus hetke pärast ülimõnusa sõiduasendiga ning full-speed glissiga. Olin oma "mõttetust" freeride lauast pärast mitmetunnist glissamist nii vaimustunud, et otsustasin talle uue hellistusnime panna - "FF" ehk freeride-formula. Paistab, et FF on tuuleta oludes siiski vääriline partner ja tuleb ka suure purje all kenasti toime.
Nii ma siis "draivisin" seal formulate keskel - kord hõikas Jaanus, et tehku ma nüüd üks ilus jibe`, kord vuhas minust lehvivate juuste saatel mööda Helle... Anyway - paistab, et ma saan tänu võimekale FFile oma formulasõpradega koos merel käia ja see on rõõmustav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar