10. aug 2009

Sõrmed nagu rehavars e. Bacardi Fun 2

posted by: Chica Regina

kulla surfikolleegid, ärge oodake minu sulest paljut! Isegi arvutil trükkimine on raske ja valus. Peopesade õõnsustest kumavad valged tuvimunad, sõrmed on jämedad ja kanged. Selline see Aegna maratoni järeltõuge minu jaoks ongi.

Pärast minu 7h ja 31 minutit kestnud maratoniseerimist kinnitan ma teile, et nii mu vaim kui füüsis on korralikult proovile pandud. Aegna maraton, see on Erna retk vesistes oludes kus püssiks on käevangus puri... Just nii läbisin ma 1,5h teekonnast, hoides tagumise käega poomi käevangus. Ma ei räägi teile sellest, et igavus oli tappev, et silme ees jooksis kollektsioon uusimatest burger-väljaannetest ning huulilt kõlasid lauliviisid teemal "kus on kodu, kus on kodu, kus on kodu koht....". Ma ei räägi teile ka sellest kui valesti ma võtsin kell viis (esimest korda) Aegna all poi (kas tõesti eeldatakse, et inimene, kes on vees viis tundi ja päike kütab pealage, on endas kindel, milliselt halsilt seda võtta - eriti kui eelmine "poitaja" on seda teinud vasakult...). Samuti ei maini ma teile seda, millised erakordsed matemaatilised anded mul sel merereisil avaldusid - kas mäletate tõenäosusteooria ja vahemaa arvutusi? Ka mina ei teadnud enne laupäeva, et mäletan.
Ja kõikse viimasena ei räägi ma teile ka sellest, kes oli mu parim kaaslane sel teekonnal! See oli mu 0,5l veepudel, kes vahetult enne lõpusirget hakkas minuga inimkeeli kõnelema...

Aga tegelikult - ei ole mul häda midagi. Lõpusirge ületasin joostes (kartsin, et veepudel jõuab äkki enne mind) ja rõõm oli näha, et viimast olid tervitama tulnud nii paljud surfar-inimesed. Olin väga õnnelik selle üle, et mind ei oodanud ees tühjus...(sügav kummardus kõigile).

Päeva krooniks oli hetk, mil kuulsin, et keegi Regina olevat saavutanud kolmanda koha. Good for her, mõtlesin endamisi... Ent sekund hiljem jõudis mu päikesekuivatatud ajukanalitesse, et see Regina olen ju mina. Mis sellest, et viimasena kaldal :)

Nädal aega te mind merel ei näe! Ma otsin enda sõrmedele uusi väljakutseid nt puuraukude vorpimise näol...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar