7. sept 2012

Pirita 6-9

Postitas: ikka Regina - kes siis veel ?!


Chicadele meeldib...
...rulluisutada...
ja rullsuusatada...
ja nüüdsest ka rullsurfata!

Eile käsime me Hellega Pirital ja tõstsime naissurfarite kontsentratsiooni merevees. Pole just teab mis üllatus, et jälle Piritale läksime, aga saadud kogemus on väärt, et klaviatuuri kulutada.

Kümnene lääne-loode õhuvool tekitas Piritale kõrgeid vahutavaid lainerulle, choppi nende vahele ning pikki sildedusele kalduvaid lainevahesid. Kuivõrd minu alalhoiuinstinktid läksid pensionile ja minuga merel enam ei käi, siis ma astusin lauale (77l + 5,0 ice) ja laveerisin lainerullide vahel üles-alla. Tõeliselt kift! Mida kiiremini ma laineid läbistasin, seda kiftim oli. Kohati tundus, et purjest jäi isegi väheks, aga 19ne paiku võttis tuul uued tuurid üles ja siis oli juba liigagi mõnus. Päike irvitas pilvede varjus ja vesi oli veel mõnusalt soe. Mulle meeldib sügissurf. Ainus masendav osa sügissurfi juures on see, et liig vara läheb pimedaks ja iga päev saab veidi vähem merel olla. Eile istusin 20st autosse ja väljas oli juba pime. See tähendab mulle vaid 1,5h kvaliteetaega merel... seda on vähe, liiga vähe.

Ma ei tea kuidas teistele adrenalistidele näis, aga minu arvates ei ole sel hooajal nii häid tingimusi Pirital olnudki. Loodan, et tänane õhtu toob sama mõnusa sõidu. Ja homne hommik ja pühapäeva pärastlõuna....

Sügis on surf ja seened!
... ja kõigest muust on pohlad :)

Kui Sinul pohli pole, siis kuula seda:
http://www.youtube.com/watch?v=65mHD8Lpifg





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar