12. nov 2009

Batuuditrenn

posted by: Chica Regina

Need, kes Järvevana teele sattunud, on kindlasti märganud raudteeülesõidu lähedal suur kollast silti kirjaga Sky Park Batuudikeskus. Küllap ei ole ma ainuke, kellele joonistub seda silti lugedes tonnide viisi hüplevaid ja naerusuiseid lapsi silme ette.

Seda suurem oli aga mu üllatus kui Enno helistas ja teatas, et seal samas laste mängumaal viiakse igal kolmapäeval läbi trenni, mis on mõeldud adrenaliinijanustele ekstreemsportlastele. Muuhulgas purje- ja lohelauduritele. Trenn andvat näiteks ettekujutuse kuidas võiks teha frontloop`i...

Kuivõrd asi kõlas huvitavalt liitusin ma Ennoga kolmapäevases batuuditrennis ja panin unustusse vajunud adrenaliini jällegi ihukanalites vohama. Frontloop jäi sel korral küll tegemata, ent kunstilisi vaateid katapulteerumise alal pakkusin ma oma surfsõpradele kindlasti.

Lisaks taasavastatud adrenaliinitulvale taasavastasin ma selles trennis ka naermise. Kes suudakski tõsiseks jääda kui hüppad neljakäpakil ega saa kuidagi selle vastu, et hingamise käigus ei kostuks kurgust "auhh". Järgemööda hüppasid ja haukusid seal kõik, need kes ei haukunud, need naersid.

Mida me seal trennis siis tegime?

Haukusime, hüppasime ning püüdsime keha üle kontrolli saada. Alt ülesse vaatasin ma treenerit, kes tegi seal selliseid hüppeid, et ....tjah... kui see mees oleks purjelaudur, siis ta oleks eesti meister purjelaua hüpetes.

Anyway - pikk jutt on kehv jutt. Seni kuni mina kosun hüppamisest saadud emotsioonidest tutvuge teie keskusega ja proovige see asi ära! Batuudikeskus ei ole kohe kindlasti ainult laste pärusmaa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar