21. juuni 2009

Püünsi 20 juuni (Regina)

Viimasel ajal tundub, et üha vähem on neid nädalavahetusi, kus tuult jätkub ka pealinlaste jaoks. Enamasti puhub ju ikka kas Pärnus, Topus või Rohukülas.
Sel korral läks hästi - laupäeva keskpäevaks puhus Püünsis vana hea läänekas ning seda oli minu 6.6 jaoks piisavalt. Võtsin eesmärgiks sel korral koos uimega veest välja tulla, mistõttu Aegnani triibutamine jäi tegemata. Teisalt oli laiu ja lootsisadama vaheline maa paras selleks, et harjutada kiiret pauti ning jibe`i.
Mäletan oma esimesest surfiaastast kanget tahtmist jibe`i õppida. Ise ei osanud trapetsiski sõita, aga juba unistasin...
Nüüd, aastaid hiljem, tunnen et aeg võiks jibe`i jaoks küps olla. Nii ma siis seal Püünsis oma esimesed katsed tegingi.
Kasvatasin kiirust, püüdsin seda säilitada, sõitsin kaare kenasti ära kuni juhtus see, et puri lükkas mu laualt maha. Ja nii korduvalt. Kaldal jagas Hardcore mulle õpetussõnu ning kui neid praktikasse panna, siis saan ehk järgmisel korral juba purjegi vahetatud. Igal juhul saan ma sel aastal jibe`i selgeks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar